מדיניות השיווק
יעדי שיווק – רשתות השיווק הגדולות, מרכזי חלוקה מוסדיים, וחנויות סיטונאיות בכל רחבי הארץ זוכים לביקור קבוע ויומי של משאיות החברה הפורקות את משטחי הפרי על פי הזמנה. אנו נמצאים בכל נקודות המכירה המשפיעות. הגישה העסקית של החברה, השיווק ההוגן, תמהיל המוצרים, אמינות באספקה, ואיכות המוצר גורמים לחיזוק הקשר עם הסיטונאים והקניינים ופותחים פתח להגדלת הפעילות.
מערכת דיווח מחירים מתקדמת – כל חקלאי זוכה למחיר שנקבע על פי טיב התוצרת ואיכותה. הנתונים מוזרמים לחקלאים במהירות הנדרשת תוך שימוש במערכת מידע מיוחדת שפותחה בחברה. בדו”ח מופיע בשקיפות כל המידע הדרוש בצורה בהירה ומקצועית לרבות בין היתר יעד השיווק הסופי, משקל לתשלום, והמחיר הסופי. אחת לשבוע מונפקת חשבונית על פי תנאי תשלום שנקבעו מראש.
תשתיות מודרניות
לרשות הספקים ולקוחותינו עומדים מתקנים מודרניים ומשוכללים. ממרכז ההפצה בעל מערכת צינון ששומרת על המוצר, יוצאים מידי יום מאות משטחים לחלוקה ליעדים. המרכז מנוהל כמפעל מזון ונשמרים בו כל הכללים והנהלים הקשורים לבטיחות המזון ומניעת סיכונים. מערכת מיון ואריזה חדישה ומודרנית הופכת חומר גלם למוצר מוגמר, עומדת בקריטריונים בינלאומיים, ונמצאת תחת השגחה מתמדת של ביקורת חיצונית ובלתי תלויה.
מקורות מגוונים ובלתי תלויים
אנו מתייחסים לספקי הפרי כנכס חשוב. אספקת הפרי תלויה ביכולת שלנו להוכיח באופן קבוע את יתרונותינו על פני מערכות אחרות קיימות, להן מקורות האספקה מובטחים ברובם מראש, באמצעות מערכות שליטה שאינן מאפשרות לחקלאי לפעול באופן חופשי ובלתי תלוי.
מיקום אידיאלי
המיקום הגיאוגרפי של אתר החברה הוא אידיאלי ומאפשר לנו להגיע לרוב מרכזי השיווק וההפצה או לנמלי הים והאוויר תוך פחות משעה. זהו יתרון גדול בשמירת הטריות והרעננות של התוצרת כך שאנו מסוגלים להציע ברוב המקרים תוך כמה שעות, מוצר שנקטף ונאסף בבוקרו של יום.